Loading...
  • ଶ୍ରୀ ମୋହନ ଚରଣ ମାଝୀ

    ମାନ୍ୟବର ମୁଖ୍ୟମନ୍ତ୍ରୀ

  • img
  • ଜନସାଧାରଣ କୋଣ
  • ଅଭିଯୋଗ ସମାଧାନ ପ୍ରଣାଳୀ

ଓଡିଶା ଜେଲ୍ ଏବଂ ସଂଶୋଧନ ସେବା (ପରିଚାଳନା) ଆଇନ 2010 ଅନୁଯାୟୀ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଜେଲ୍ ଏକ ଅଭିଯୋଗ ସମାଧାନ କମିଟି ଗଠନ କରିବ ଏବଂ ଏହା ପ୍ରତି ତିନି ମାସରେ ଥରେ ବନ୍ଦୀମାନଙ୍କୁ ପୂର୍ବରୁ ସୂଚନା ଦେଇ ଡକାଯିବ। ଏପରି କମିଟି କଏଦୀମାନଙ୍କଠାରୁ ଅଭିଯୋଗ କିମ୍ବା ପ୍ରତିନିଧିତ୍ୱ ଗ୍ରହଣ କରିବ ଯାହା ଦ୍ୱାରା ସେମାନଙ୍କର ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନ ହୋଇପାରିବ।

ଅଭିଯୋଗ ଏବଂ ଅଭିଯୋଗଗୁଡ଼ିକୁ ବିଭିନ୍ନ ସ୍ତରରେ ସମ୍ପୃକ୍ତ ଅଧୀକ୍ଷକ ଏବଂ ଜେଲ୍ ଅଧିକାରୀମାନେ ବିଚାର କରୁଛନ୍ତି। ସମସ୍ତ ଜେଲ୍‌ରେ ଡିଜିପି ଏବଂ ସିଏସ୍ ଏବଂ ସମ୍ପୃକ୍ତ ଜିଲ୍ଲା ଏବଂ ସେସନ୍ସ ଜଜ୍‌ଙ୍କ ସିଲ୍ ହୋଇଥିବା ଅଭିଯୋଗ ବାକ୍ସ ସ୍ଥାପନ କରାଯାଇଛି, ଯାହାକୁ ମାସକୁ ଥରେ ଯଥାକ୍ରମେ ଜେଲ୍ ଏବଂ ସଂଶୋଧନ ସେବା ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ଏବଂ ଜିଲ୍ଲା ଏବଂ ସେସନ୍ସ ଜଜ୍‌ମାନେ ଖୋଲିଥାନ୍ତି। କଏଦୀମାନେ ଜେଲ୍ ଅଧୀକ୍ଷକଙ୍କ ମାଧ୍ୟମରେ ଜାତୀୟ ମାନବାଧିକାର କମିଶନ, ରାଜ୍ୟ ମାନବାଧିକାର କମିଶନ, ସରକାରୀ ବିଭାଗ, କୋର୍ଟ ଇତ୍ୟାଦିକୁ ପ୍ରତିନିଧିତ୍ୱ ଏବଂ ଅଭିଯୋଗ ପଠାଇପାରିବେ। ସାଧାରଣ ଜନତା ସେମାନଙ୍କର ଯେକୌଣସି ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନ ପାଇଁ ସମ୍ପୃକ୍ତ ଜେଲ୍ ସୁପରିଣ୍ଟେଣ୍ଡେଣ୍ଟ, ଜୋନାଲ ଡେପୁଟି ଇନ୍ସପେକ୍ଟର ଜେନେରାଲ ଅଫ୍ ଜେଲ୍ ଏବଂ ଡିଜିପି ଏବଂ ସିଏସ୍‌ଙ୍କୁ ଭେଟିପାରିବେ। ଜେଲ୍ ଏବଂ ସଂଶୋଧନ ସେବା ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ଜେନେରାଲ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ବରିଷ୍ଠ ଅଧିକାରୀଙ୍କ ଫୋନ୍ ନମ୍ବରଗୁଡ଼ିକ ଜେଲ୍ ବିଭାଗର ୱେବସାଇଟରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହୋଇଛି ଏବଂ ଜନସାଧାରଣ ଏବଂ କଏଦୀଙ୍କ ନିକଟ ସମ୍ପର୍କୀୟମାନେ ଜରୁରୀକାଳୀନ ପରିସ୍ଥିତିରେ କଲ୍ କରି ଜରୁରୀକାଳୀନ ସମାଧାନ ପାଇଁ ଯେକୌଣସି ଅଭିଯୋଗ ପ୍ରତି ଧ୍ୟାନ ଦେବାକୁ ମୁକ୍ତ।

ଅଭିଯୋଗ ପଞ୍ଜିକରଣ କରିବାକୁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ